royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

mitt leverne

Kategori: Allmänt

 Jag är mycket noga hur jag lever jag är absolutist och är helt emot att vad tobak heter. Jag är mycket noga med att inte äta fet mat och försöker undvika socker, jag har inte besökt någon mc Donalds på minst 11 år. Jag skulle inte utsätta min kropp för sådan skräpmat och coca cola är mer än 11 år sedan jag smakade på undviker söt drickor helt och hållet. Det känns bra att leva så att bli tjock skulle vara grymt för det är ju oftast självförvållat min enda last är Kaffe och ganska mycket. Och åka ut och shoppa. 

 

 Jag tycker det skulle finnas varsning text på Mc Donalds matlådor med texten Fet mat dödar kan orsaka hjärta och kärlsjukdomar.

Kommentarer

  • Mikael Wiehe säger:

    Hej Roy!

    Tack för brev!
    Ursäkta sent svar men jag har haft för mycket att göra med nya plattan. Jag är glad att du gillar den!
    Ha det bra tills vi ses.
    Varma hälsningar

    Mikael Wiehe


    Svar: hej Mikael. tack för att du läst och komenterat min Blogg jag är i bland lite dålig att följa upp min blogg och skriva mer men det får bli en bättring vi hörs var dag i mina högtalare här hemma. ha det gott Roy M.
    Roy Mattsson

    2013-01-27 | 14:18:54
    Bloggadress: http://mikaelwiehe.se

Kommentera inlägget här: