royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

en dag i vedboden att klyva ved

Kategori: Allmänt

Torsdag11-10-12. I natt var det minus 2 grader här hemma det blir att ta på sig mycket kläder i dag för det blir att klyva ved eftersom jag köpte 4 kubik i fredags jag startade upp i dag,  vid 11 tiden och när klockan är 14 var det ungefär 1 kubik kluven så nu är det bara resten kvar det går utmärkt att köra ved klyv, med bara min höger arm. Jag har alltid gillat att klyva ved staplingen hjälper min assistent till med det blir fortsättning i morgon och kanske även på Lördag . jag fick brev från Lasse Berghagen,  i dag han hoppas allt är bra med mig och att min vardag fungerar det var även ett foto på Teddy björnen Fredriksson. Lasse är en mycket sympatisk människa.vad sägs om mina foto?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: