royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

sålt rullator klyvt veden.

Kategori: Allmänt

 



Nu är dagens ved klyvning, klar Jag har fått sålt min extra rollator det känns bra jag tänker skänka en del till en insamling för en ny djurambulans, i Göteborg en frivillig förening som gör under för våra stakars djur.   Nu är det mat som gäller sedan i säng med en bra bok jag känner mig värd detta nu i dag har det varit lite kallt. inte på långa vägar så fint som i går.


Här är våran kamin som slukar all våran ved och ger en underbar värme
 


Detta är ett smideställ för ved. Den har jag själv tillverkat och gjort för 15 år sedan. Är mycket stolt över den och den är nu en del av inredningen.
 
Inne i vedboden



Vedklyven har jag egenhändigt tillverkat.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: