royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Min autografsamling

Kategori: Allmänt

Nu är vintern här så nu blir det att elda mycket i kaminen. Jag har nu sorterat i mitt skåp på kontoret. Det var så många ramar över eftersom jag i början av mitt autografsamlande använde ramar med glas och clips och sedan byte ut till guldrammar med bakstycke och ett utfällbart stöd blev det många i glas över så jag beslutade att sätta ut ett antal på blocket. Det är 55 stycken i olika storlekar mellan 13x 18- 30x40 för totalt 250 kronor eller byte mot åkgräsklippare trädgårdstraktor oavsett skick.  Skratt skratt.

Ja vem vet jag kan ju alltid hoppas att någon är intresserad. I nu läget sitter det 360 tavlor här hemma på väggarna med foton och autografer, de mesta är nu guldtavlor, sedan har jag mellan 4-500 insatta i olika album och pärmar däröver finns det en hel del saker såsom kepsar och ett stort antal T-skirts och cd skivor och mycket annat. Det lättaste är att se det i verkligheten för det blir en så lång berättelse om jag själv får säga är det nog en av Sveriges finaste autograf samling . Tänk i fredags när det kom från Sting ett stort foto med autograf som nu sitter i en guldram på skrivbordet samtidigt kom det från Lasse Holm en samplings cd vid namn en hel massa Lasse den var signerad och med ett signerat foto, detta sitter nu inramat även det i en guldram på skrivbordet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: