royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

signera min bok

Kategori: Allmänt

I dag blir det åter ett besök på sjukhuset min andningsmask behöver bytas till en annan modell jag hoppas det går fort för jag är inte direkt förtjust i sjukhusmiljön i dag är det inget regn nu räcker det med vatten på ett tag nu har jag bestämt mig det blir den 29/8 mellan 10.00-14.00 jag ska sitta och signera och presentera min bok i Mölndals Ostbutik som har 1 års jubileum alla är välkomna det kommer att dyka upp kändisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: