royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

höststorm på väg

Kategori: Allmänt

I går kväll hämtade Andreas sin racingbil högblank. och fin han var mycket nöjd med    resultatet den  finns att beskåda 17.-december inne på nordstans torg i Göteborg kom gärna och se på denna skapelse den kallas även Röda faran denna Mazda RX5 DET KÄNNS INTE bra att höststormarna  på väg hit. det känns inte bra för det är första stormarna efter att det fälldes så mycket skog här risken är stor att något, av dom resterande träden knäcker sig och faller över hus eller vedboden e garaget? i går blev det en hel del ved kluvet närmsta tiden blir det först att städa i garaget och i vedboden nu några timmars skrivande tills min assistent kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: