royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

julafton

Kategori: Allmänt

Julaftons morgon jag sitter och tittar ut genom ”naturrutan” i köket och ser alla ekorrar och fåglar jag tänker ofta vad jag är lyckligt lottad att    får bo så här  och  uppleva  detta skådespel varje  dag nu ska det bli frukost till alla djuren där ute det blir julbröd och nötter med solrosfrön vilket julgodis. och en talgboll.  ekorren sitter på taket på boet och undrar när jag kommer dom är så tama att jag kan komma endast någon meter från dem det var så trevligt jag pratade just med min kusin Roger i telefonen nu önskar jag er alla en riktigt God Jul. Vi skrivs snart igen mvh från tomten i Härryda Roy M.   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: