royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Loppmarknad den 28-6-14

Kategori: Allmänt

God Morgon alla läsare jag är så glad att så många läser min blogg

 

 I går lördag var jag och min Assisten Cissi på Kvibergs loppmarknad jag är mycket förtjust i loppiss   där finns i stort sett allt att köpa där finns även ett stort idrottsmuseum att besöka inne på området och för den idrottsintresserade det var en otroligt fin  samling.  Och alla dessa fina hus på Kviberg det var rena rama slottsgården jag hade ingen aning om dessa fina hus och museum detta kan jag rekommendera på marknaden blev det mycket lite köpt tyvärr det blev ju billigt men inget att beundra när jag kom hem.   Jag önskar er alla en fin söndag här hemma blir det ”Klackarna i Taket ” för jag är ”gräsänkling” några dagar för Susanne är i Norge med en bekant.  nu blir det strax frukost för mig och Ekorrarna samt alla fåglarna.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: