royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

stefan och krister.i morgon Lördag

Kategori: Allmänt

I dag har det åter varit ett dystert väder det är så mörkt att inte ens solcelsbelysningarna. kan ladda sig. Jag har även varit på besök för första gången hos min nya läkare och har även varit ute i vedboden och gjort en planering för morgon dagen i morgon startar jag med en Dusch och sedan träning samt panering av vilka kläder jag ska ta på mig till kvällen för att åka till Lisebergsteatern och se och få träffa Stefan Krister samt Jojjen. min kusin Roger var så snäll att han följer med mig jag hoppas kunna få tagit många foton. Tiden har gått så fort det känns inte som det var längesedan Stefan Gerhardsson ringde och bjöd mig till föreställningen ändå är det bara några  veckor sedan hoppas jag få skaka hand och växla några ord med dessa Nu blir det en funderare vilka kläder ska jag ta på mig det får nog bli min vita skjorta med väst.  med blå inlägg i kragen och ärm muddarna samt min nya svart grå fluga och svarta jeans och Boats.  Innan vi åker på eftermiddagen blir det lite vedklyvning. Det går inte bara att roa sig  jag måste även göra  lite nytta. måste göras.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: