royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Torsdag

Kategori: Allmänt

God morgon då var det torsdag igen oj vad tiden går nu har det snart varit mörkt ute i två veckors tid men det blir nog bättre när det förhoppningsvis börjar ljusnar efter nyår om det blir som de spår ska det bli den kallaste vintern på 31 år då vill det till att veden är torr den delen som nu snart legat i två år. Den jag nu klyver och stapplar kan användas först år 2016 i dag blir det några timmar vid klyven igen. det kanske låter tråkigt men det är så frisk och gott att, vara i vedboden och klyva för oftast blir det att jag sitter vid datorn alldeles förlägne på dagarna ibland många  timmar därför är det så trevligt att stå med min klyv, i dag måste jag ringa till Lisebergs informationen jag är ju ditbjuden av Stefan och Krister  Stefan Gerardson, ringde mig om att han lagt undan två biljetter till mig och assistenten till på Lördag jag måste bara veta vad de ska hämtas nu ska kameran ses över eftersom jag är lovad att få träffa hela gänget efter föreställningen och då hoppas jag det blir många foton tagna.  Jag återkommer om den fortsatta utvecklingen. Och övrigt..            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: