royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Året Runt

Kategori: Allmänt

I dag blev det bad och matlagning sedan var brevbäraren här med ett stort kuvert där i låg tidningen Året Runt nr 43.

Jag öppnade tidningen i mycket spänt läge och på sidan 18 och 19 var det en berättelse om mig och Susanne.

Mycket intressant jag rekommenderar att köpa tidningen.

Kommentarer

  • Roy säger:

    I dag har jag läst artickeln om min vän och hans fru. Mycket bra artickel. /tvåan

    Svar: hej tvåan, hur är det arbetar du nu för tiden? va kul att du gilla artickeln
    Roy Mattsson

    2014-10-17 | 16:20:00
  • Roy säger:

    Japp jag jobbar men jag har ju läst att du blitt trädkramare så jag vågar inte skriva mer om det. Vad hette killen i skördaren utanför och i din tomt. Ha de bäst ettan så hörs vi/ tvåan

    Svar: hej tvåan jag är lite trög med svar det får bli en bättring nu är dom nog snart klara med sin hemska framfart skogsmarodörerna. deras namn står på bilar och maskiner men tyvärr har jag inte skrivit ypp det dom är tror jag från Torestorp e horred han har många maskiner och fullt med arbeten. hur har du det mycket att göra ? hoppas du mår och har det bra. mvh Ettan.
    Roy Mattsson

    2014-10-22 | 20:14:53

Kommentera inlägget här: