royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

renovering i hemmet, och ett läkarbesök.

Kategori: Allmänt

I går var min kusin med sitt företag SP och byte ut vår trasiga varmvatten beredare och gjorde en renovering på kranen i tvättstället och snickaren har varit och satt upp ett nytt insynsplank åt väg 156 mitt högra knä har värkt nu en, längre tid det är en hemsk värk, i dag blir det ett besök hos läkaren. Troligen har det blivit någon typ av överansträngning eftersom det är högerbenet jag styr och till viss del drar och skjuter fram rullstolen med det är en nästa outhärdlig smärta med känselbortfall i högerfoten det var näst omöjligt att få en läkartid när jag ringde men efter ett långdraget.  Pratande och tjatande, lyckades jag till slut få en tid som jag enligt sköterskan skulle vara mycket glad för hon kunde klämma in jag undrar vart är samhället på väg ska vi nu behöva vara   glada och tacksamma  för att  få träffa en läkare som kan undvara sin dyrbara tid att hjälpa oss medborgare. Tack Sören, för hjälpen. Nu är vattnet varmt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: