royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

min kusin

Kategori: Allmänt

I går torsdag var förmiddagen ganska jobbig och tråkig, men det blev mycket bättre på eftermiddagen när min kusin Roger kom och hälsade på mig vi pratade gamla minnen och mycket om hur bättre det brukar   bli bara våren kommer då kan man vara ute mycket  mer och njuta av naturen eftersom vi lever så inpå naturen som vi gör det är en stor förmån att få uppleva och följa naturen hela året jagm är så glad att jag fått så fin kontakt med min kusin och hans familj. Nu kanske vi snart ska ta upp våra kusin träffar vi hade för några år sedan det ska bli trevligt  att träffas igen för vi är ändå några stycken, som då brukar träffas med jämna mellan rum.  Då får vi se vad fredagen har att erbjuda jag hoppas på det bästa till er alla.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: