royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

mma vara eller icke vara.

Kategori: Allmänt

Jag läste i dag vad Alex Schulman skrev i Aftonbladet vad han tyckte om MMA boxning och det var inte något positivt själv kan jag inte förstå mig på denna så kallade ”sport” när människor slår var andra sönder och samman bara detta  dom slår på motståndaren som ligger på golvet näst intill medvetslös och domaren bryter inte, efter en match ser dom rent monstruösa ut. Förskräckliga knäckta näsor och öronen ser ut som en del av en köttfärslimpa. Detta är ju snudd på mord. Jag undrar hur ser då själva hjärnan utefter en match själva hjärnan flyger om kring innanför skallbenet det är nog detta som gör att dom fortsätter ska man få slå varandra på detta sätt, vi är ju ändå inne på 20015 annat var det på rommar tiden. Så utvecklingen har verkligen stannat upp när man Alexander Gustavsson som jag tycker har  förstört sitt utseende pågrund, avboxnings slagen.    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: