royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

fy skäms till assistenten.

Kategori: Allmänt

Efter att jag skrivit om hur det fungerar och inte fungerar med assistenter hos mig här hemma hos mig, har någon av dessa läst facebook och min blogg och känt sig påhoppad av vad som skrivits så hon gick till sin chef och beklagade sig över detta men till saken hör att det är inte några namn nämnda, så denna assistent måste känna sig mycket, skyldig. Chefen i sin tur ringde mig och beklagade sig. varför gå bakom ryggen på mig fråga istället är det mig du skriver om? Jag skrev även att nu har jag nya assistenter som hjälper mig med dessa arbeten jag behöver hjälp med ska utan att gnälla de nya är trevliga arbetsamma kan uppföra sig väl. Så det får nog bli att jag slutar att skriva och då vet ni varför. Fy skäms på dig assistenten,   

Kommentarer

  • persson säger:

    Vad ska man ta med dig. Jag kan tro att denna person som varit o hjälpt dig kände mer att du över driver..du har själv valt att ta bort folk för att dem inte gör allt för dig.
    Tycker de faktiskt är fel av dig o skriva saker som inte stämmer helt..
    De blir ju alltid ord mot ord o jag vet o känner denna assistent som har sagt att de du skrev inte stämde att hon gjorde mycket mer än vad du skrev.. mer nog att hon vill göra bra ifrån sig o du bara fram stog henne som opersonlig o sket fullständigt i dig. Varav hon inte gjorde. Så fy skäms dig som vart så elak och mans grisig mot dessa personer.

    Svar: du skriver att du tror du vet, alltså vet du inte. hen ska enligt dig varit och hjälpt det var meningen att hen skulle utföra ett arbete men det är med säker het hen själv som skrivit dessa helt felaktiga saker det kanske rent av är en av skvallertanterna själv. är det tråkigt att behöva arbeta hel dag utan att kunna sticka hem några timmar tidigare det är kanske andra tider nu ?
    Roy Mattsson

    2015-03-07 | 10:27:18

Kommentera inlägget här: