royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

jag och Diana

Kategori: Allmänt

Idag torsdag var jag på Allum med min  nya assistent Diana hon är otroligt rolig och duktig som assistent hon har genomgått assistent utbildning något som märks tydligt det är den första assistent jag haft under åren som är utbildad dom andra kom direkt från ladugården och hit, i dag firade vi Dianas födelsedag på allum på fiket vid ICA maxi  senast jag var här var med min  förra assistent då hon fick ett total nerv bryt då när jag var här med henne och hon  fick slut på stående fot dagen efter det är ju inte meningen att jag ska behöva ta hand om assistenten.  senare på efter middagen kom min kusin Roger hit och hälsade på mig, det blev en trevlig pratstund med kaffe och hans frus hembakade bullar dessa var fantastiska Mona kan det här med mat och att baka go saker. Sedan blev det även några timmar vid datorn,    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: