royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Roy och Roger

Kategori: Allmänt

I Fredags kom min  kusin Roger hit och hämtade mig för en åktur i hans bil vi var på Rusta I Partille och handlade sedan bar det av till Eckens industri område och tittade på det som en gång var min verkstad det är några år sedan nu, men fastigheten låg kvar som tidigare men med nya  hyresgäster den stora skylten med mitt företagsnamn fanns endast hålen kvar i väggen,  men det såg ut som tidigare  och den stora neonskylten likaså det var bara hålen kvar det var roligt att få återse min forna företagsplatsfastighet det är med både sorg och glädje att återse mitt livsverks glans dagar sedan bar det av hem och packa upp det nyinhandlade varorna  jag är så glad att min kusin Roger vill mig så väl och kommer och hälsar på vi har alltid så mycket att prata om  på Lördag började min nya assistent  Diana en mycket trevlig och hjälpsam och glad,  kvinna som var lätt att ha att göra med glad och lättsam  o arbetsam,  i dag Söndag blir det att elda i kaminen för det är mycket kallt ute i dag  jag tror snön är på väg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: