royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

julmiddag med barn- barnen och Maria

Kategori: Allmänt

Nu har vi haft en underbart trevlig familj julmiddag. med Patrik och hans nya kvinna Maria och våra två barn barn det var trevligt att få umgås med barn barnen vi åt god mat och hade en julklappsutdelning barnen hade många frågor vi besvarade alla dessa på bästa sätt förklara , om historiken på deras pappaPatriks sida vi har aldrig fått någon möjlighet at förklara tidigare. vi hade så roligt barnen var så glada att komma hit dom lekte med sina julklappar vi tog även fram alla de tidigare leksakerna vi haft liggades. Maria var mycket glad trevlig vi är så glada att Patrik äntligen fått det så bra med en så lättsam duktig människa som Maria hon är hjärtligt välkommen till vår familj. Barnen ville så gärna komma tillbaka dom var så förtjusta i hur vi bodde

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack snälla du ❤ jag är så glad/tacksam att jag får tillhöra er familj! Ni är underbara!! ❤❤

    2016-12-25 | 22:18:12

Kommentera inlägget här: