royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

loppmarknad i göteborg

Kategori: Allmänt

I lördags 1-5-16 var jag och Diana på Loppmarknad i Göteborg jag hade min el rulltol med mig och den är av den större typen den var delvis inom och utomhus det var tjokt med människor som tänkt fynda dessa liksom jag när jag styrde runt där inne med mitt stora ekipage så det blev en och annan sammanstötning med många arga miner och hårda ord vid ett tillfälle var det en man som stod i min väg han blev grymt arg ropade åt mig aj aj aj du köra här inne med din stora bil varför han såg så rolig ut så jag började skratta han höll sig för sitt ben hoppade i väg ropandes du vara galen köra stora bil inomhus ut med dig jag handlade inte så mycket jag tänkt det blev 4 st cd skivor på Svenska när vi skulle ringa taxin upptäckte vi att båda våra telefoner var strömlösa så det blev att frpåga om hjälp det var tre tjer som hjälpte till att ringa det blev trots allt en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: