royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

masten som väckte Sveriges regering

Kategori: Allmänt

Masten som väckte regeringen Det mest otroliga har hänt när masten i Borås saboterades vaknade regeringen upp helt paranoid nu plötsligt kunde det vara ryssen som stod vid dörren och ville in dom ser skurkar överallt nu plötsligt ska det investeras 780 miljoner för att bygga upp ett nytt försvar det börjas på Gotland vad har vi för nötter som styr vårt land vi sålde ut vårt försvar för en sportstyver nu ska det åter byggas upp ett nytt försvar. skulle det behövas ett mastsabotage för att Sverige skulle vakna upp skulle ett privat företag skötas på detta sätt hade konkursen varit ett faktum nä ta hjälp av alla sveriges duktiga affärsmän låt dessa vara till hjälp när förstå sig påarna i regeringen ska försöka sig på att göra affärer kryp till korset och be om hjälp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: