royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

assistenter som lärlingar

Kategori: Allmänt

Det ser ut at bli fint väder i dag i dag kommer min assistent Raj han är ibland rätt bra men har stora språksvårigheter så ibland kan mycket bli helt fel och missuppfattningar ibland blir jag så trött på det här med assistenter men jag kan heller inte klara mig utan dessa tänk under alla dessa år jag haft assistenter att det aldrig riktigt ska fungera många av assistenterna har inget intresse för sitt arbete utan vill fort bli klar med dagen för att komma hem igen, eller gå till nästa arbete de flesta har oftast 2 arbeten först här och sedan kväll och natt på nästa ställe för att återkomma hit dagen efter med ett sådant arbetschema. försämras resultatet jag pratar ofta med andra brukare och de flesta tycker att det fungerar dåligt och att få ett någorlunda resultat måste det vara ett privat assistentbolag som ska sköta arbetet de flesta jag haft från komunnen. har inte fungerat arbetsgivaren ställer inga krav vid anställningen det får gå här som lärlingar, i dag ska jag försöka göra spagetti och köttfärssås

Kommentarer


Kommentera inlägget här: