royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

tackkort Prins Alexander

Kategori: Allmänt

I dag kom ett brev från Kungliga hovstaterna Stockholm slott det var ett tackkort jag sände ett brev till Prins Carl Philip och Sofia till dopet av deras första barn Alexander DEN 16 APRIL016 dom tackade för vänligheten och omtänksamheten i samband med dopet av vår son Prins Alexander kortet innehöll ett foto på Alexander med underskrift av Carl Philip och Sofia, det är mycket uppskattat av mig när jag får så fina svar och att någon ger sig tid att svara på utanför fönstret ser det ut att vara ett mycket fint väder solen lyser det ser underbart ut tänk ändå att kunna resa sig och gå ut i det fina vädret och andas in frisk fin luft men nu är det som det är men jag kan inte rå för att det blir en tår i ögat jag får trösta mig med en kaffe och hembakad socker kaka och följa presidentvalet på tv det är en rysare det blir nog Donald. Som blir president jag vill inte skriva vad jag tycker om detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: