royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

G ekås Onsdag

Kategori: Allmänt

I går Onsdag var jag och min assistent Karina på utflykt till Gekås Ullared på en hel dag det blev mycket handlat och en trevlig minnesvärd dag jag fick köpt både förbrukningsmaterial och lite snygga tröjor och en jätte fin jacka kalsingar strumpor och några julklappar det blev även en god middag det var lagom med kunder och resan fram och åter i vår egna bil gick bra. I dag Torsdag kommer Raj det blir att packa upp varor. Och lite ute arbeten. Susanne ringde i går och berättade att hon har en fantastisk resa till Frankrike och kommer åter om några dagar

Kommentarer

  • Tvåan... säger:

    Inte för jag har med det att göra. Men har du hört något från Diana eller vad hon hette? Var hon en illbatting eller hade det hänt henne något? Gott att du fått lite ordning i tillvaron igen.👍🏻

    Svar: hej nej hon har inte hört av sig hon var både snäll och hjälpsam men hade ett otroligt krångligt privat liv det kunde inte bli mycket värre jag har ingen aning om vad hon gör. arbetar du något nu eller är det stilla i skogen,
    Roy Mattsson

    2016-10-13 | 17:13:31

Kommentera inlägget här: