royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

brev från Nanna Mouskouri

Kategori: Allmänt

I dag har jag och min assistent varit på Alum i Partille och handlat väl hemma hämtade jag posten i lådan det var ett spännande brev öppnade där låg ett stort foto och ett handskrivet personligt brev från Nana Mouskouri jag lyssnar nu även på hennes musik det är så roligt när alla dessa storheter skriver till mig. Jag hade tur på spel i dag jag vann 7 st trisslotter nu blir det strax att börja skrapa jag har även byt ut 2 st brandvarnare en på kontoret en i sängkammaren dessa liksom vi åldras nu börjar det närma sig bokmässan den 22-25 saptember vi får hoppas på mycket folk det är en höjdare varje år jag brukar träffa många kändisar att få tjöta med och ta lite foton först hade jag ingen som kunde följa med men så sa min snälle kusin Roger att jag följer gärna med dig så nu räddade han mitt besök där, ni blir det ett par timmars skrivning,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: