royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

urnsättning.

Kategori: Allmänt

I går var det urnsättning. Efter min avlidna mamma Vera det gick bra det kom ca 11 personer och det var en kvinnlig präst som gjorde ett utmärkt arbete men i dag onsdag började med krångel efter dödsboet när det gäller att räkningarna efter Vera ska betalas på autogirot jag har ringt Swedabank. för att få uppgifter om kontot fungerar efter att väntat i telefon i 24 minuter kom jag fram och fick ändå inget vettigt svar utan blev hänvisad till att ringa ett annat nummer och där är väntan ytterligare 20 minuter så jag ger upp och får nu betala förseningsavgifter istället varför denna nya teknik det var bättre förr när det fanns en människa i andra ändan av telefonen hela världen är upp och ner Sveriges statsminister som kanske måste avgå det pågår krig och är stora översvämningar i Texas. Ubåts mord och gäng kriminaliteter.det går att räkna upp hur mycket som helst och avsluta med att det var bättre för. Det var på den tiden vi prata med varandra istället för sms

Kommentarer


Kommentera inlägget här: