royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Rolls Royce

Kategori: Allmänt

Jag är uppe i dag igen men det är en påfrestande influensa och förskyllning jag hostar och hostar näsan rinner kroppen värker huvudet dundrar. Jag tänker öppna gårdagens post det har även i dag kommit en packet det är från Rolls-Royce motorCars Limited. i ENGLAND SOM SÄNT EN JÄTTE FIN bok som heter The Grand sanctuary. Jag skrev för ett tag sedan ochberättade att jag på 70 talet skruvat och haft att få köra en Silver Cloud 2 det var spännande att både skruva och köra något utöver det vanliga det är inte direkt som att skruva i en gammal. Volvo i en Rolls är allt så noga genom tänkt och att köra är som att åka på ett moln ljudlöst och mjukt. Men nu är det bara minnen som ofta kommer tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: