royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

börja gräv igen,

Kategori: Allmänt

Nu är själva markramen monterad med gjutna plintar till växthusets ram och även, de förra sluta grävplintarna är utbytta på skärmväggarna, till de traditionelle markplintarna som gjuts fast i betong i marken det blev ett dyrt kapitel det där med sluta gräv plintarna detta skulle vara så bra enligt montören som monterade dessa men nu efter några år med sned stöttor på sidan för att inte blåsa omkull är sluta grävpintarna, på tippen och det traditionella gjutplintarna på plats snickaren som byte ut dessa skrattade åt mig som kunde låta mig övertalas om att detta skulle vara så bra när redan efter den första blåsten släppte från marken och skärmväggen välte, och nu varit stöttade med sned stöttor i några år. det gäller att inte bli vilseledd av reklamen, som är så lätt att bli påverkad utav, ett råd börja gräv och betonggjut denna beprövade metod, i dag ska betong plattorna komma och mera grus sedan ska marken, grusas utav och vibreras ut för att sedan ska betong plattorna läggas ut på växthus marken, det är otroligt mycket delar till ett växthus mycket mer än jag kunde tänka mig men nu är detta byggarens ansvar det ska bli spännande när jag första gången kan rulla in där och känna på växthus miljön, men mycket återstår det verkar bli ett fint väder i dag. i går var det en högsommar dag. .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: