royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

gjuta plintar på traditionelt sätt.

Kategori: Allmänt

I går på loppis blev en jätte rolig utflykt med många fynd i går var min trädgårdsmästare här och arbetade i trädgården med förberedelser för växthuset han demonterade några bullerplank som vi satte upp för några år sedan dom var fastsatta med något som heter sluta gräv men detta vara en stor besvikelse att jag lätt en av deras montör sätta ner sådana i jorden när vi nu flyttade planken ska de nya fundamenten gjuta fsts de förra fästena har lossnat en del genom åren så vi hr låtit gjuta fast dem. Jag misstänkte detta från första början och det var en kostsam montering. Så hädanefter blir det gjutning som gäller. med tanke på allt arbete detta varit genom åren är det både lättare och bättre med betonggjutning. Ett traditionellt, och väl beprövad metod. Nu ser jag ut på de nya monterade skydden och de ser bra ut. De borttagna markstöden åker på tippen nu nu har vi börjat gräva istället. Och slängt sluta gräv,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: