royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

PhilCollins

Kategori: Allmänt

I går kom det ett brev frånphil Collins LTD Pihl är ny opererad I SIN VÄNSTER HAND däremot har sänt en förklaring varför undertecknat Annie Callingham PHIL signerar inte LIKA Mycket foton SOM TIDIGARE DET ÄR FANTASTISKT ATT DOM BESVARADE MITT BREV vem vet han kanske vid senares tillfälle säder ett foto i går kom transporten av vårt nya växthus det kom en större kranbil med ett stort antal delar nu hoppas jag vår trädgårdsmästare hinner få ihop detta före sin semester det är ett stort arbete större än jag från början trodde han ska komma i dag och montera ihop själva grund ramen och gjuta fast det med 6 st grund fundament och det ska även läggas utnya plattor och grus sedan börjar själva bygget. Ska försöka lägga ut foton på bygget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: