royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

varit på Polarprisutdelningen

Kategori: Allmänt

Nu är vi jag och Susanne, tillbaka, från Stockholm och Polarpris utdelningen det var en fantastisk upplevelse att en gång i livet få vara med om en så här stor sak mycket väl arrangerat eftersom jag var den enda i rullstol var det mycket förberett för mig en lång rad utlagda ramper upp i alla trappor hjälpsam personal det var en livvakt med öron mussla som tog tag i rullstolen och körde mig en bit på väg till Mingel med Schampanj där inne var många jag kände igen vi fick en bra hjälp till våra platser det var många kända ansikten där det var roligt att få se Sting när han mottog priset det var mycket fin musik och uppträdande sedan kom det även in ytterligare en stor artist som var hit bjuden för att gratulera Sting det var Juse Filicianio han spelade flera låtar bara att få se honom spela var en höjdare vårat blev hotel Hay Market vid Hötorget ett stenkast från Konserthuset vi å det från hotel fönstret,allt detta vi fått uppleva var otroligt det är mycket att smälta in när jag kom hem låg det ett brev med signerat foto från Kalle Moreus. I dag lördag ska jag och min assistent Fia på Loppmarknad i Göteborg på Heden,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: