royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

trevligt besök.

Kategori: Allmänt

Nu har en arbetskamrat Lasse Elm sedan Ericsson tiden varit här på besök vi brukar träffas flera gånger per år vi har alltid så mycket trevligt att prata om Lasse är den människan som är mycket påläst och insatt i nästan allt han har varit ute med sin segelbåt nästan hela sommaren har är en oerhört positiv. Vilket väder det är i dag solen har lyst klart och fint hela förmiddagen, nu är jag nyfiken på om det ligger något spännande i brevlådan. Jag hoppas Patrik och min svärdotter Maria har det bra. Och hämtat, sig efter bröllopet. De foton, jag tog på bröllopet blev så bra dom ligger nu i min hårddisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: