royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

brev från sven-ingvars

Kategori: Allmänt

I går kom det ett brev från nya, Sven Ingvars foto och autografer från samtliga bandmedlemmar fotot var så fint där var alla bandmedlemmarna och även Sven Erick Magnusson syntes lite svagare på bilden i bakgrunden. Bredvid hans son Oskar i dag kommer nya assistenten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: