royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

leka sinnet är kvar..

Kategori: Allmänt

I söndags var våra barn barn Oliver och Rasmus här hemma och hälsade på vi hade så roligt mitt barna sinne kom fram dt blev lek med leksaksbilar och entreprenadmaskiner vi byggde upp en liten arbetsplats på vår altan matta som ser ut som gräs vi lastade både grus och stenar det var mycket roligt om några veckor ska vi fortsätta jag börjar redan att planera tur att lek sinnet finns kvar i dag kom ett brev från Claes Ericksson i galenskaparna det var ett foto med autograf samt ett mycket fint, skrivit brev med en inbjudan till Lorens bergs teatern att få se en sommarversion av Macken tänk villken höjdare det ska bli

Kommentarer


Kommentera inlägget här: