royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

ut med det gammla in med det nya.

Kategori: Allmänt

God Morgon 218 jag försökte hålla mig vaken till tolvslaget ut med det gamla in med det nya vi får hoppas att 2018 blir mycket bättre än 2017 min envetna förskyllning vill inte ge med sig jag hostar så jag kräks och min urinvägs inflammation ger sig tillkänna många gånger per dygn jämmer och elände en positiv sak är att all snö som kommit regnar borti dag för snö i rullstol är så problematiskt jag försökte på alla sätt att hålla emot tyngden av mina ögonlock men lyckades inteför klockan 23 i väntan på tolvslaget gav jag efter locken slog igen och att få tillbaka dom i uppfällt läge lyckades inte som tur var blev det inte så mycket fyrverkeri. Där vi bor vi tänker vi på alla djur som bor här det borde bli ett försäljningsförbud av fyrverkeri för detta ställer till så mycket elände både skador på djur och människor vi får hoppas att världen kan bli bättre nu 2018 det borde r egentligen inte vara någon omöjlighet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: