royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

sommar loppisen,

Kategori: Allmänt

Vilken sommar den bara fortsätter dag efter. dag som tur är har vi djupborrad brunn, tyvärr har jag lite ont av värmen det tar mycket på krafterna jag klagar inte i går var en jätte tråkig dag Susanne arbetade så jag lade mig på sängen redan klockan, 13.15, tills hon kom kl 19.00. det var segt. Men i dag ska det bli att träffa min sjukgymnast i Partille för lite träning. Och kanske rent av att beställa en färdtjänst till bagage loppis i morgon lördag till Allum set är så rolligt med loppis speciellt om det är fint väder..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: