royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

trädgårds arbetare sökes

Kategori: Allmänt

Nu trodde vi att vi skulle få hjälp i trädgården med träd och rabbater. det var en kille här som sa säg kunna allt sådant här och skulle hjälpa oss på bästa sätt vi har haft ett flertal trädgårdsarbetare här som inte alls varit vad dom sagt sig vara vi sa ja äntligen en som lovar allt men ack vad vi bedrog oss varje gång vi väntade på att han skulle komma på en bestämmd tid skyllde han på att någonting hade inträffat så han kunde inte komma det var punkteringar kört kompisar till flyget ja allt möjligt så i går sa vi du behöver inte komma mer vi har fått nog ska det vara så omöjligt att hitta en trädgårdsarbetare nu har jag kontaktat pensionärspolen, så får vi se om dessa fungerar, i dag ser det ut att bli fint väder solen börjar lysa så fint utanför mitt fönster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: