royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

elda skräp

Kategori: Allmänt

Hej Alla läsare hoppas ni har det bra i går var jag och min assisten Fia och hennes man Tegel på en dagstur till Fredrikshamn Danmark men Stena båten  det blev bod mat och mycket skatt jag brukar ordna med många goa skrattmin el stol var fullastad med olika viner och lite Whisky som tidigare skrivit dricker jag ytters lite kanske ett glas vin ibland men ytters sällan jag tycker det är så roligt att fylla upp vinstället. i köket och i källaren och min Whisky samling jag har i matrummet det blev även lite godis  i dag har jag och Fia eldat i vår  eldnings tunna. det blev så mycket saker från min Mammas lägenhet i dag blev det en del gamla oljemålningar som gick upp i rök jag har frågat min släkt men ingen ville ha den så nu är det bara aska  av dem jag tog bara vara på en tavla  jag kände inte för att ta vara på en massa saker mycket skänkte jag till välgörande ändamål. Det känns bra nu blir det strax mat snickaren är här och snickrar på väggen på min smedja. Jag önskar dig allt gott och hopp om fint väder..

 

 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: