royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

nårsfirandet

Kategori: Allmänt

God Fortsättning alla hoppas ert nyårs firande varit till belåtenhet för er. här i Härryda var det lugnt några enstaka smällare och inget bus i dag nyårsdagen ser det ut att bli fint väder det ljusnar åt norr, vi har 10,5 grader rena våren, tänk om vi ändå kunde slipa vinter väder i några månader till. Jag brukar säga nu har vi det framför oss vår och sommar, men vi får inte har för bråttom nu på nya året, kanske jag ska ge Einar och fåglarna något gott att äta i dag Einar är vår ekorre vi har mycket fåglar i trädgården och som mest 3 Ekorrar. Det är underbart med alla dessa djur att sitta och se ut det är ett skådespel som många inte får uppleva det är inte långt kvar till alla fåglar ska komma tillbaka efter att varit på semester söder över dom är välkomna vi är bereda med både mat och husrum det finns ett flertal holkar uppsatta i träden och gräsmattan, jag tror våra barn- barn Oliver och Rasmus skulle uppskatta att få se detta skådespel som finns här på den östra sidan något som inte gåra tt uppleva åt väster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: