royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

varit i Borås

Kategori: Allmänt

I dag har jag och min Indiske Assistent varit på Jula och city Gross i Borås och handlat det är så roligt att ibland göra små utflykter jag har lovat mig själv att inte åka med den assistenten ut och handla för det är hela tiden dessa språk svårigheterna men nu måste jag tänka på detta i fortsättningen nu är alla varorna uppackade det var faktiskt lite folk i affärerna jag fick handlat det jag tänkt i kväll kommer mit favorit program på tv och det är Skavland i dag kom det även ett brev det stod utan på kuvertet Monsieur Roy Mattsson när jag öppnade låg där ett brev från Corinna Schumacher som tackade för mitt senaste brev där jag undrade hur det är med Mikael men det är klart det är ingen som vill berätta offentligt om hur det är hon tackade för mina vänliga ord och omtanke nu ska detta brev in i min samlingspärm, det är så roligt när dom tar sig tiden, att svara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: