royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

år 2014

Kategori: Allmänt

Detta året,  2014.  har trots allt varit ett händelserikt år,  det som varit  det största och roligaste som hände mig var att jag lyckades till slut med min bok och att så många som  läst  den och gratulerat till ett lyckat resultat det har även blivit mycket ved till vedförrådet och att min dagliga verksamhet är så lyckat, 2015 är det andra planer på gång. Jag kommer att återuppta Go kart körningen igen efter ett längre uppehåll efter en mindre incident maj 2014 där några revben fick känna av en okontrollerad sladd i i skyddsräcket.    Det blir nu med en ny kart från 2014. Andreas har bytt ut samtliga kartar.   Jag sitter och skriver brev till Fredrik Skavland jag var ditbjuden att vara i publiken i januari 2015 men när jag räknade på kostnaden med resa och övernattning blev det alldeles för dyrt så jag blev tvungen att tacka nej  men det var fantastiskt att bli tillfrågad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: