royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Krsch in i väggen

Kategori: Allmänt

I dag mår jag pyton kroppen förvärkt jag var och körde Go KART I GÅR OCH I EN Sladd I en högerkurva sladdade höger bakhjul in i sargen.  och då blir det tvärstopp och eftersom jag sitter i en skålad racingstol pressades jag mot stolens högra ryggsida så min revben  fick ta smällen jag tappade luften så när killarna från depån kom springande kunde jag inte prata för mina lungor var tomma på luft tror jag, men det var inget annat jag skadade men i dag har jag mycket ont vid inandning och vid rörelse med högerarmen. Så det får bli att vila tidigt och kanske se på Dvd för jag är gräsänkling i dag för Susanne är på tantträff,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: