royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

gräsänkling sång

Kategori: Allmänt

Nu har sommaren kommit med besked temperaturmätaren på altanen visar +34 grader snacka om värme jag har planer på att på lördag kanske göra ett besök på Grötö om allt blir som planerat det skulle vara roligt jag har sett många av programmen Mia på Grötö det ser så trevligt ut där  vi får se ? i dag ska jag till biblioteket med återlämning av dvd filmer och även låna nya det blir mycket film nu när jag är gräsänkling det ser ut att även i dag bli högsommar ute så det blir nog även en del vattning i trädgården, jag kanske får sjunga gräsänklig blous  som Povel Rammel sjung jag hoppas ni alla får en underbar dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: