royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

Prins Carl Philip.

Kategori: Allmänt

Nu är jag åter hemma efter en dag på Gärdesgården i dag var det ingen matlagning utan det kom en bil med färdig mat med  gryta och färska potatis sedan såg vi på Dvd film samt hade några frågetävlingar väl hemma igen hämtade   jag hämtade jag  min post i brevlådan som alltid är lika spännande de var 3 kuvert men jag såg direkt vilket som var mitt,  väl inne läste jag utan på kuvertet  där stod mitt namn och Kungl. Hovstaterna Kungliga slottet i Stockholm jag skrev nyligen till Carl Philip och frågade om jag möjligen kunde få komma in i Depån när har tävlar i Göteborg i STCC men prinen har tyvärr ingen.  möjlighet att hjälpa till när han tävlar för han är så fokuserad på tävlingen men jag fick en jättefint färgfoto på HKH Prins Carl PHILIP, detta foto ska jag  någon dag sätta in i en guldram jag nästan misstänkte att beskedet skulle bli så men det är ju ändå fantastiskt att jag fick ett svar och med foto så det kallar jag vinstlott. Nu blir det in i kojan och vila en stund det har varit en lång dag jag åter kommer i morgon för då har jag nya planer på gång  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: