royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

mycket trevligt att göra

Kategori: Allmänt

I går var en mycket givande och speciell dag tänk min kusin Roger var här och stod hela dagen och arbetade i vår vedbod med att klyva och såga ved det är fantastiskt  fantasisk  med sådan hjälp så nu börjar det ta på de stora vedhögarna jag är mycket tacksam för all denna hjälp, ett  jätte tack till Roger.som gjorde ett enormt fint,  arbete.   Sedan åkte jag till Lorensbergsteatern för att träffa Kay Pollak när jag och min assistent kom dit var vi väntade av   Kay  han. kom och tog emot oss vi hann få en pratstund och lite fotografering det var fantastiskt att jag fick en personlig inbjudan till hans 3 timmars föreläsning var helt otrolig den kan jag verkligen rekommendera den gav mig mycket att ta med ett par på bänken bakom mig köpte min bok.  På fredag är det Grand Turismo på Ericksbergshallen.  Där jag ska vara med min bok. Sussi har skaffat ett bord jag ska ta med mig dit för att sitta vid och sälja min bok. på fredag är det bara Vip inbjudna gäster det är Picko Troberg och hans dotter Malin som bjudit in mig med assistent. Men i dag blir det att åka och storhandla för kylen och frysen ekar tom och så blir det planering  för Fredagen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: