royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

en utflykt

Kategori: Allmänt

Nu är jag just hemkommen efter ett besök på Klädkällaren i Bohus det var en stor besvikelse det var inga bra priser och för mig ett jätte tråkigt sortiment en gång dit och aldrig mer betyg, 0-10. blir 0 det är bättre att vara här hemma fördelen med resan dit var att det blev billigt

 
  • Roy Mattsson
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: