royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

fiber

Kategori: Allmänt

I dag ser det lite grå mulet och kallt ut ute, efter att skrivit i några timmar och läst en del om det här med inkoppling av fiber i huset det var en i närområdet som för ett par månader sedan ringde och propsade på att vi skulle installera fiber men det blir nog nej vi har inget intresse för detta om det tar någon det går på någon mili sekund snabbare än nu så har vi tid att vänta den stunden extra och som säljaren sa tänk vad många mer tv kanaler du får men för att kunna utnytja dessa måste vi se på tv dygnet runt vi har ett baspacket, just nu och det räcker och blir över. Justnu förbereder vi oss för främmat här hemma klockan 15.00 det ska bli trevligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: