royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

inte mycket gjort i dag.

Kategori: Allmänt

I dag har det inte blivit så mycket gjort   det blev,  lite städning och matlagning, och  jag var ute och andades en stund för att få i mig lite nytt syre brevbäraren var här med lite post ett brev, ett var  från Ulf Adelsohn det var några  svar från några regerings frågor jag ställt

 Sedan var det ett brev från konstnären Lars Lerin ett kort av ett av sina verk nu blir det lite skrivning en stund och sedan in till Sängland och krama kudden nu när jag ser ut genom fönstret ser jag att den där eländiga snön har börjat komma igen, jag som hoppades på regn och värme, nä så lätt ska vi inte komma undan,   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: