royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

våra träd

Kategori: Allmänt

Man kan lugnt säga att det har varit orkan ute i natt i går kväll när vi hade ett flertal gäster på besök för vi firade ? Våra gäster var tvungna att gå ut och flytta sina bilar för att undvika nerfallna träd det är ingen trevlig syn här utanför på morgonen. nu har trädfällare varit här och röjt en det så det går att komma ut till vår P plats allt detta bara för att en grupp mindre kompetenta människor bestämt att det skulle ”göras en del gallring i skogen.  Detta blev följden av det hela. Som tur var kom samtliga gäster och bilar hem helskinnade i går. just nu ligger det jätteträden rotvälta på en del av min vedbod

Kommentarer


Kommentera inlägget här: