royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

batteriladdaren slog eld.

Kategori: Allmänt

Efter det som hände mig i fredag vågar jag aldrig mer ladda ett batteri och sedan gå och lägga mig att sova jag var på Tecknikmagasinet Partille och köpte en ny laddare till min borrmaskin

 Väl hemma packade jag upp den nyinköpta laddaren satte i mitt batteri stoppade i kontakten ställde allt på golvet i köket för att sedan rulla in i sovrummet för att vila en stund min assistent gick för dagen Susanne kom hem plötsligt ljuder våran brandvarnare i köket den nya laddaren hade smällt ihop och fattat eld Sussanne ropade högljutt i köket det brinner jag ska då försöka ta mig upp först ur sängen sedan över i rullstolen något som tar sin tid väl ute i köket ser jag till min förskräckelse en ihopsmällt. Stor klump det var mitt batteri och den nya laddaren som låg där ihopsmällt. Och rök med hjälp av en grillhandske slängde Susanne ut hela eländet i trädgården det luktade bränt hela kvällen jag var på Teckninkmagasinet på Lördag för retur men där var ingen som kunde hjälpa mig utan expediten tog några foton på den hopsmälta klumpen och lovade att chefen skulle ringa  på Måndag  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: