royikaros.blogg.se

Hej alla min nya vänner. Har aldrig bloggat förut och mitt namn är Roy. Jag kan här göra en kort info om mig själv,jag är född 52,detta är inte "stenåldern"? Jag var ute för en svår motorcykelolycka 1996 med min Honda goldwing, jag körde rakt in i sidan på en bil körd av en "Kärring" som inte stannade vid stopptecken. Jag fick mycket skador som dolda handikapp med en ständigt nackvärk, svårt att röra nacken, skador på några kotor och huvudvärk. Men jag kunde fortfarande gå! Men så år 2002 hände något som skulle förändra hela mitt liv liv jag drabbades av en stroke endast 50 år gammal och blev nu förlamad på min vänstra sida, så nu är jag hjulbent. Här kommer jag skriva av mig om min vardag

vernissaget och kusinträffen.

Kategori: Allmänt

Midsommarafton i dag fick min assistent ledigt det är uppehåll inget regn nu har ytterligare ett flertal hört av sig och vill komma på mitt vernissage det kommer en grillmästare och hjälper till med grillningen samt en granne ska hjälpa till och baka och servera,  och skylten som ska stå nere  vid väg 156 och visa in alla gäster rätt den är klar nu startar även planeringen av en kommande kusinträff här hemma så nu är det mycket på gång. Det är jag och min kusin Roger som ska försöka få ihop något till en trevlig träff jag ska försöka få ihop någon form av frågetävling. Och beroende på vädret kanske grillning,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: